VERZENDEN EN BEZORGEN
Op het moment dat u uw bestelling heeft geplaatst gaan wij aan de slag om deze zo snel mogelijk bij u te krijgen.
Via email en via Mijn Beautyandhairsupply wordt u op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.
Het leveringsproces is afhankelijk van een aantal zaken:
- De betaling
- De voorraadstatus van het product
- De levertijd van het product vanaf onze leverancier naar ons.
De Betaling
Als u gekozen heeft voor een betaalmethode waarbij het te betalen bedrag voorafgaand aan de levering bij ons binnen moet zijn (iDeal, PayPal, Bancontact, CreditCard of vooruitbetaling) wordt de bestelling pas in behandeling genomen als de betaling is ontvangen.
Afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft kan het 1 a 2 dagen duren voordat de betaling is verwerkt. Kiest u voor een Afterpay of een betaling op rekening, dan wordt de bestelling direct in behandeling genomen.
De voorraadstatus van het product
Bij de productomschrijving vindt u een indicatie van de levertijd. Bij producten die op voorraad zijn staat dat de levertijd 1 a 2 dagen bedraagt. Bij producten die niet op voorraad zijn bedraagt de levertijd doorgaans 3 tot 6 werkdagen.
Deze producten moeten besteld worden bij onze leverancier.
Bij producten waarbij vermeld is dat deze op preorder te bestellen is, of waarbij staat dat de levertijd onbekend is, kan geen zekerheid worden gegeven over de levertijd.
In alle gevallen streven wij naar een zo snel mogelijke levering.
De levertijd van het product vanaf onze leverancier naar ons.
Als een product niet op voorraad is, maar er geen reden is om te verwachten dat het product niet binnen een week leverbaar is, staat vermeld dat de levertijd 3 tot 6 werkdagen bedraagt.
In 92% van de gevallen wordt deze levertijd gehaald.
Echter, omdat Beautyandhairsupply veel producten verkoopt die uit buitenland geïmporteerd worden lukt het ons niet altijd om de bestelling binnen de gestelde levertijd bij u te krijgen.
De vermelde levertijd is dus altijd een verwachting, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Wat als de levertijd niet wordt gehaald?
Ondanks onze inspanningen om de bestelling binnen de levertijd geleverd te krijgen kan het voorkomen dat een bestelling niet binnen de gestelde termijn kan worden geleverd.
In dat geval doen we onze uiterste best om u te informeren van de reden van de vertraging, de verwachte levertijd, en de eventuele alternatieven die we sneller kunnen leveren.
In overleg kunnen we dan besluiten hoe we de order afhandelen. Ten aller tijde bent u gerechtigd om de bestelling te annuleren, en het door u betaalde bedrag terug te eisen.
VERZENDKOSTEN & VERZENDING VIA PAKKETPOST
Wij brengen €4.99 verzendkosten in rekening voor een bestelling binnen Nederland, maar ook voor bestellingen naar België.
Bestellingen met een hogere waarde en bestellingen die niet door de brievenbus passen versturen wij met de pakketpost.
U ontvangt via e-mail een trackingcode waarmee u de zending kunt volgen, en u ontvangt via e-mail statusupdates over uw pakketje.
U moet wel thuis zijn om de zending in ontvangst te nemen. Bent u niet thuis, dan wordt deze afgeleverd bij de buren of meegenomen voor bezorging op een later tijdstip.
De pakketbezorger van DHL/Post.nl stelt u ervan op de hoogte wat er met het pakket gebeurt als deze niet afgeleverd kon worden. Heeft u vragen over deze verzendmethode, de updates die u ontvangt of andere zaken omtrent de levering van uw bestelling, neem dan contact met ons op customerservice@beautyandhairsupply.nl